05 Ogos 2007

Aper Pak Nik kena tuka ker..

Satu demi satu boss-boss kite kena tuka kan.. tah bile lak mase kita.. tak pe lah janji ade gaji tiap-tiap bulan hehehe.. dalam diam-diam pak nik lak kena tuka.. hilang lagi satu pegawai kite.. walaupun pak nik nih low profile.. terase gak kehilangannyer.. pak nik pun dah lapur kat tempat baru 1 ogos ari tuh.. ala dekat jer kat gombak.. yang pentingnyer pak nik p sane naik pangkat.. tak lame nanti conform lar tuh.. moga keja kat tempat baru tuh best dari kat sine.. moga pak nik berbahagia selalu kat sane.. nanti kite kat sine buat majils perpisahan utk pak nik.. jangan lak datang lak nantih..
Pas tuh sekarang nih tengah sebok ader interbiu kenaikan pangkat.. dari anggota bawahan dan juge pegawai kanan dari A ke D.. semoga mereka yang terlibat dapat mengharungi cabaran mase interbiu tuh.. bebanyak lah berdoa buat solat hajat ker.. jangan gigil lak masa masuk dalam bilik tuh.. kang tak pasal jer terkucil.. jangan lak berhabis untuk dapatkan pangkat nih.. tak berkat tau.. jangan sekat rezeki orang lain yang sepatutnyer dapat pangkat tuh.. pas tuh bile dah dapat pangkat tuh jangan lak tak nak buat keja yang sepatutnyer kena buat.. pangkat mau keje tak mau.. tanam idup-idup tuh hukumannyer.. hehehe..

2 ulasan:

Sukun berkata...

Alah aku tengok yg nak gi interview sekarang ni sebok p jumpa org tertentu nak bodek panel supaya boleh bagi pangkat tu. kalau tak caya p tanya putera jingga, betul tak putera...

Putera Jingga berkata...

Adat la tuh sukun.. dah jadi mcm tradisi biler ade interbiu.. yang putera geram tuh biler dah dapat pangkat yang diingini tuh.. tak nak lak buat keja.. lagi-lagi yg dpt 3 bomerang tuh.. kena tuka buat AIOs terus kata ade sakit, dah tua lah dll.. benci yang teramat biler putera dengar..